ابزار جانبی 

( 83 محصول وجود دارد )

زیرشاخه ها

  • انواع صفحه

    ابزار ساب یا لایه برداری

    یک صفحه ساب در واقع یک ابزار برش می باشد یا به عبارتی یک ابزار برشی سایشی است.

    در یک صفحه ساب، در واقع صفحه درست مثل دندانه های یک اره عمل می کنند. ولی برخلاف اره، که تنها روی لبه آن دندانه دارد، صفحه ساب دارای دانه های سایشی می باشد که در تمام سطح صفحه پخش شده اند. هزاران دانه سخت و محکم در مقابل سطح کار حرکت می کنند تا تکه هایی از مواد قطعه کار را از آن جدا کنند.

  • مته و ست مته

    مته ابزاری بُرنده برای سوراخ کردن اشیا و وسایل است. مته‌ها توسط وسیله‌ای که آن را سوراخ‌کننده (دریل) می‌نامند، استفاده می‌شوند؛ بدین شکل که دریل که معمولاً با سرعت می‌چرخد، سبب می‌شود مته بتواند شیء موردنظر را سوراخ کند. اگرچه غالباً مته‌ها سوراخ‌ها را به شکل دایره (و نهایتاً استوانه) ایجاد می‌کنند، ولی انواعی از مته هستند که می‌توانند سوراخ‌هایی به شکل غیر از دایره نیز ایجاد کنند.

  • لوازم جانبی بتن کن

    شکاف انواع دیوارهای بتنی و انواع تجهیزات و لوازم جانبی بتن کن 

  • جعبه ابزار
  • سری پیچ گوشتی

    پیچ‌گوشتی یا پیچ‌چرخان یا پیچ‌گشتی وسیله‌ای است که با استفاده از خاصیت اهرمی و گشتاوری، در باز و بسته کردن انواع پیچ کاربرد دارد. اولین پیچ‌گوشتی که دارای دسته برای در دست گرفتن بود در سال‌های پس از ۱۸۰۰ میلادی اختراع شد.

  • تیغ اره

    لوازم اره و تیغ اره

  • نردبان

    دو قطعه چوب یا فلز بلند عمودی است که در میان آن‌ها به فاصله معیّن، چوب‌ها یا قطعات فلزی افقی کار گذاشته و توسط آن از دیوار، درخت و غیره بالا می‌روند.
    نردبانها ابزار ساده‌ای برای دست یابی به ارتفاعات و سطوح بالاتر می‌باشند که اگر از آن‌ها به درستی استفاده و مراقبت نماییم، برای سال‌های زیادی قابل استفاده خواهند بود. نردبانها از مواد اولیه متفاوت و در طراحی‌های متنوعی ساخته می‌شوند و در همه اشکال، اندازه‌ها موجود بوده و در صنایع گوناگون نیز موارد استعمال متنوعی دارند.

  • لوازم کارواش

    کارواش دستی که در آن خودرو توسط کارکنان کارواش شسته می‌شود.
    کارواش تونلی که با استفاده از تسمه نقاله خودرو را از میان تعدادی دستگاه‌های شست‌وشوی ثابت عبور می‌دهد.
    کارواش شیمیایی یا کارواش بدون آب که از مواد شیمیایی برای شستن و پولیش کردن خودرو استفاده می‌کند.
    کارواش بخار که با جت بخار و پارچه‌های میکروفایبر کار می‌کند.

  • کیف ابزار

    جعبه ابزار، کیف یا جعبه‌ای است که برای نگهداری مجموعه ای از ابزارآلات به منظور حمل راحت‌تر، مرتب بودن و محافظت از آن‌ها به‌کار می‌رود. جعبه ابزارهای چوبی قدمتی بیش از دویست سال دارند. امروزه از جعبه ابزارهای پلاستیکی و فلزی بیشتر استفاده می‌شود. همچنین برای مشاغل گوناگون از جعبه ابزارهای تخصصی استفاده می‌گردد. برای مثال جعبه ابزار باغبانی، الکترونیک، مکانیک و سایر رشته‌ها

  • کاغذ سنباده
    سنباده یا کاغذ ماسه ورقه‌ای از جنس کاغذ یا مقوا یا پارچه است که دانه‌های سخت ساینده بر روی آن به وسیلهٔ چسب مخصوص نصب شده‌است و برای ساییدن مواد مختلفی

  • جک

    جک هیدرولیک (به انگلیسی: Hydraulic ram) یک سیلندر هیدرولیکی است که تنها در یک جهت کار انجام می‌دهد و معمولاً ظرفیت بالایی دارد. در جک‌ها به جای پیستون از یک میله قطور که در انتهای آن شانه یا پله کوچکی وجود دارد استفاده می‌شود. این شانه برای این تعبیه می‌شود که از خروج کامل میله از پوسته سیلندر جلوگیری شود.

  • پایه دریل

    نگه دارنده دریل 

  • قلاویز

    قلَاویز و حَدیده ابزاری برای تراش دنده‌های پیچ بر روی موادی مانند فلز، چوب و پلاستیک.

    قلاویز برای دنده‌کردن داخل استوانه‌ها (مهره) به‌کار می‌رود. حدیده سطوح بیرونی مثل لوله استوانه را در گام مشخص دنده می‌کند. فرایند تراشیدن با قلاویز را قلاویزکاری، و فرایند تراشیدن دنده‌های پیچ با حدیده را رِزوِه‌تراشی یا پیچ‌تراشی می‌گویند.

    حدیدهٔ دوپارچهٔ قابل تنظیم از دو نیمهٔ جدا از هم ساخته شده‌است که معمولاً در حدیده‌گیر که شامل کَلّگی و راهنماست، جای می‌گیرد.

  • شلنگ

    شِلَنگ یا «شیلَنگ»لوله‌ای توخالی و انعطاف‌پذیر است که برای حملِ سیالات از یک محل به محل دیگر طراحی شده‌است. گاهی اوقات به شیلنگ، لوله نیز گفته می‌شود، در حالی که شیلنگ نرم و انعطاف‌پذیر است و لوله سخت و محکم است. معمولاً شلنگ به صورت استوانه‌ای است که سطح مقطعی دایره‌وار دارد. در طراحی شلنگ عوامل متعددی نظیر کاربرد و عملکرد شلنگ، اندازه، فشار، وزن، طول، سازگاری شیمیایی، و چند معیارِ دیگر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم دخیل است. شلنگ از یک ماده یا ترکیبی از مواد مختلف نظیر نایلون، پلی‌اورتان، پلی‌اتیلن، پی‌وی‌سی، لاستیک طبیعی یا لاستیک سنتزی بر اساس محیط‌زیست و فشارِ موردنیاز ساخته می‌شود. در سال‌های اخیر، شلنگ‌هایی نیز از ترکیب‌های مخصوص از پلی‌اتیلن (LDPE و به‌خصوص LLDPE) تولید می‌شود. شلنگ از مواد دیگری همچون PTFE (تفلون)، فولاد، یا سایر فلزات نیز ساخته می‌شود.

  • مانومتر
  • تورچ
  • هیتر

    گرمکن های برقی صنعتی

در صفحه